FAQ's - Veelgestelde vragen

FAQ's - Veelgestelde vragen


Wat zijn de verzendtijden voor jullie producten in Europa?

Het duurt 2-3 dagen om uw

bestelling te verwerken en vervolgens 10-15 dagen om het bij u af te leveren.

Versturen jullie overal ter wereld?

Ja, absoluut. We verzenden wereldwijd.

internationale levertijden zijn 2-3 weken

Verstrekt u informatie over het volgen van producten?

Ja, wacht 2 dagen na je bestelling en vraag het ons via e-mail op support@flex-smile.com

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat is hier aan de hand?

Onze producten worden apart verzonden op basis van uw bestelling. Als deze bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zullen er dus twee leveringen zijn. De rest van de bestelling komt waarschijnlijk binnenkort aan.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Het spijt ons om dit te horen. Stuur ons gewoon een afbeelding van het beschadigde artikel naar het e-mailadres: support@flex-smile.com en we sturen je zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend artikel.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?

Onze excuses voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege douane-inklaring. Je kunt je bestelling echter op elk gewenst moment traceren en zien waar deze zich bevindt. Als je nog steeds hulp nodig hebt bij het traceren van je pakket of je wilt er meer over weten, neem dan per e-mail contact met ons op via het volgende adres: support@flex-smile.com

Hebben jullie een restitutiebeleid?

We doen ons best om alle problemen op te lossen die onze klanten kunnen ondervinden met hun online artikelen. Als je toch een terugbetaling van je bestelling wilt ontvangen, kunnen we natuurlijk de betaling uitvoeren, op voorwaarde dat het beroep wordt gedaan binnen 30 dagen na de datum van de bestelling en het (de) desbetreffende product(en) niet in de aanbieding is (zijn). . Lees voor meer informatie over ons restitutiebeleid